Simon Zoltán - 2019. March 07. Thursday 19:11
Hivatalos bejelentés.
Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország elkötelezett a magyar családok egészséges táplálkozásának segítésében, ezért célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.
A figyelemfelhívás, a táplálkozással összefüggő egészségtudatosság növelése érdekében az áruházlánc a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével működik együtt.
A saját márkás termékek hozzáadott só- és cukortartalmának csökkentése csak egyike a Lidl Magyarország táplálkozást érintő célkitűzéseinek. Vállalásait az áruházlánc a legfrissebb kutatásokra és társadalmi trendekre adott válaszként a Lidl Táplálkozáskalauz című állásfoglalásában foglalta össze.